2014. március 23., vasárnap

Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg


Egy horrornak titulált könyv, ami azért nem érte el, hogy ne merjek este kimenni, csak annyi hatással volt rám, hogy végig kíváncsi voltam a végkimenetelre, valamint, hogy a porcelánbabáimra nem igazán akartam ránézni, de ezen kívül csak egy egyszerű történet, semmi több.


Az alaptörténet a régi babákkal, a kísérteties házzal, a nem hétköznapi főszereplővel, és főleg a kísérteties szállal együtt nagyon jó, de én sokkal félelmetesebb dologra számítottam, és ez volt a baj szerintem. Félreértés ne essék, tetszett a könyv, de olvastam már sokkal jobbat is. Például a szerelmi szálat nem kellett volna erőltetni. Túlságosan kényszeredett volt, azt az energiát, amivel ezt beleírták, fektethette volna az írónő a félelmetességbe.

Egyik szereplő sem nőtt a szívemhez, ami azért ritka. Kasey-t már az elejétől fogva nem igazán szerettem, még akkor sem mikor "normális" volt,  mert akkor is olyan volt, mintha egy kis ördög lenne. Eléggé kihasználta a nővérét, ha fütyült, Alexis már ugrott is. Alexis semleges maradt számomra. Örültem, hogy nem egy átlagos, jól kinéző "liba", csak aztán egy kicsit mégis olyanná vált. 

Nagyon idegesítő volt, hogy két szereplőnek a neve majdnem egy és ugyan az... Nem igazán tudtam odafigyelni arra, hogy most Sarah-ról vagy Shara-ról van e szó... Csak a végén jöttem rá, hogy két nagyon különböző szereplőről van szó. 

Egyszeri olvasmánynak jó, de többször már a horror-szerű alap miatt sem lehetne igazán élvezni. Elvileg ez egy sorozat, de szerintem eléggé le van zárva a történet, nem kellene folytatni. Majd meglátom, hogy azokat elolvasom e.

Adatok a könyvről:

Szerző: Katie Alender
Cím: A rossz lányok nem halnak meg (Bad girls don't die)
Oldalak száma: 310
Megjelenés: 2013.

Elég rövid lett, de sajnos mostanában nem volt időm értékeléseket írni, így már két hónapja olvastam a könyvet. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése