2014. július 30., szerda

Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás

A gyönyörű sorscsapás című regény is azok közé a könyvek közé tartozik, amire azért figyeltem fel, mert
mindenhol szembejött velem, mindenki ezt olvasta, mindenki odavolt érte kis túlzással. Elolvastam, és megint tagja lettem az imádók táborának, bár ez nálam nem meglepő, mert rendszerint tetszenek azok az írások, amit a tömeg imád.

Egy kicsit a történetről. Abby egy olyan lánnyá vált az idők során, aki nem iszik, nem káromkodik, rendszerető. Azért igyekszik ilyen lenni, mert a múltját sötét felhők árnyékolják, és ezt igyekszik elfelejteni. Élete azonban feje tetejére áll az egyetemen, mikor találkozik Travis Maddox-szal, aki tetoválásokkal van borítva és nem éppen a hosszútávú kapcsolatairól híres. Abby próbál távolságtartó maradni, ami még inkább felkelti Travis érdeklődését, végül egy fogadás mindent megváltoztat.


Egy könnyű szerelmi történetre vágytam, és megkaptam, azonban fordulatra, izgalomra nem számítottam. Ez a könyv egy érzelmi hullámvasút, egyik pillanatban a nevetéstől, a másikban meg már a szomorúságtól folynak a könnyeid. Költői túlzással. Egyes pillanatokban nagyon megkönnyebbültem, a másikban pedig már izgultam, és azért faltam a sorokat. Egyszerűen annyira valóságosnak éreztem, annyira lehetségesnek, közben pedig nagyon irreálisnak, Abby múltja miatt, pedig tudom, hogy bármi előfordulhat a mai világban. 

A szereplők közül Travist már legelőször megkedveltem, imádnivaló ahogy Abby-vel bánt, ahogy próbált miatta megváltozni, láttuk a vívódását, a kitartását, a küzdését. Tipikus azonban az alap személyisége, az ahonnan indul, az, hogy még véletlenül sem a nevén szólítsa a kiszemelt lányt, azonban ez nem zavart, mert egy ilyen könyvet akartam a kezembe fogni.
Abby-t ellenben nem tudtam megkedvelni. Nem azt mondom, hogy utáltam, egyszerűen csak úgy volt, nem igazán tudott meghatni.
Mindezek mellett azt mondhatom, a főszereplőket (Mare, Shep, Finch) szerettem meg leginkább. Nagyon jól ki voltak dolgozva, nagyon jó megszólalásaik voltak, és nagyon jó barátok. 

Tehát összességében egy nagyon fantasztikus regény, ami nem kiszámítható, izgalmas, fordulatos, romantikus, szuper szereplőkkel. Ha egy New Adult ami a mondanivaló, és a szókimondósága miatt lett az regényre vágysz, ezt mindenképpen ajánlom!

Szerző: Jamie McGuire
Cím: Gyönyörű sorscsapás (Beautiful Disaster)
Oldalak száma: 444
Megjelenés: 2012 (2011)
Kiadó: Maxim
Borító: Tetszik, hogy nincs rajta ember, a színvilága is bejött.
Kedvenc karakter: Mare
Legkevésbé kedvelt karakter: Ez teljesen egyértelmű, Abby apja
Amit szerettem: Travist, a fordulatokat, Travist, az érzelmeket
Amit nem szerettem: Abby múltját
Kedvenc idézet: "Veszedelmes dolog valakibe ennyire kapaszkodni. Megpróbálod megmenteni, ő pedig reménykedik, hogy sikerrel jársz."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése