2015. január 25., vasárnap

Anna Todd: After


Húha most igazából saját magamat állítom nehéz helyzetbe azzal, hogy erről a könyvről normális

értékelést szeretnék írni. Nem szeretnék túl ömlengős lenni, nem szeretném túldicsérni, pedig egyszerűen imádtam!

Barátnőm olvasta el hihetetlen rövid idő alatt, és áradozott róla. Majdnem egy évvel később ez még mindig tartott, egyre kíváncsibb lettem, így nekiálltam. Aztán egyszer csak elrepült mind a 100 fejezet, és én ott maradtam összetörve. Mert ez a könyv összetör. Földbe döngöl. Mindemellett megnevettet. Ez a könyv durva. Valóságos. Maga az élet.

Tessa egy teljesen átlagos lány, aki első évét kezdi a főiskolán. és valljuk be, egy 50 éves stílusa veszett el benne. Álmában sem gondolta volna, hogy a kapcsolata veszélybe kerül, bulikra fog járni, és megismerkedik Vele. Hardinnal, aki teljesen felforgatja az egész életét. Megmutatja neki milyen is kicsit élni. Nem mindig a korához képest érettebben viselkedni. Nem mindig mindent megtervezni, túlgondolni. Lassan megismerik egymást Vagy mégsem?, de kapcsolatuk koránt sem zökkenőmentes. És épp ez az, ami miatt Anna mindig kitépi z olvasó szívét, majd feldarabolja, és ugrál rajta. Sokszor tűnhet sablonosnak, de mégis van benne valami plusz, ami miatt kikerül ebből a kategóriából, ami miatt kiemelkedik a könyvek sorából.

Tessát valamiért mindig kedveltem, bár sokszor ordítoztam vele, de ami azt illeti a többi szereplővel is. Kicsit hasonlít rám, például, mert szeret olvasni, mindent megtervez. Hihetetlen milyen személyiségváltozáson megy keresztül, de nem rossz értelemben!

Hardin egy tipikus rosszfiú, de hát ki nem szereti a rosszfiúkat? :D Nem igazán tudom elmondani, miért is imádom őt. Egyszerűen megtörtént. Ő is rengeteget változik, Tessa változtatja meg.

Landon talán a kedvenc szereplőm persze azért Hardint nem előzheti meg!, nagyon aranyos, rengeteget segít Tessának, jót akar neki, mindenen átsegíti.

Így a végére hozzátenném, hogy Tessa anyját gyűlölöm. Nagyon kevés szereplővel vagyok úgy, akire ezt konkrétan kijelentem, de az, ahogy viselkedik mindenkivel, de pláne a lányával visszataszító.

Összegezve tehát annyit, hogy még ez sem fejezi ki igazán azt, amit érzek ezzel a könyvvel kapcsolatban. Ahhoz, hogy megértse mindenki miről beszélek, olvassa el mindenki!

Szerző: Anna Todd
Cím: After
Oldalak száma: 584 oldal
Megjelenés: 2014
Kiadó: Gallery Books
Borító: Imádom!
Kedvenc karakter: Hardin, Landon
Legkevésbé kedvelt karakter: Molly, Tessa anyja
Ami tetszett: a fordulatok, a szereplők, sőt igazából minden!
Ami nem tetszett: Ilyen nem volt :)
Kedvenc idézet: "I can't help but think of the phrase: "sometimes it is better to be kept in the dark than be blinded by the light""

4 megjegyzés:

  1. A konyv az angol? Vagy lehet kapni magyarul esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy csak most írok, de nem kaptam róla értesítést:/ A könyv angol, de valamelyik kiadó tervezi kiadni magyarul, talán a Gabo:)

      Törlés
  2. Szia! Te hol olvastad? En angolul szeretnem de nem tudom honnan rendeljem ahol olcso de megbizhato is...
    Elore is koszonom a valaszodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Ezt a részt még wattpadon olvastam, de azóta már megvan az összes rész - ezeket Bookdeporól rendeltem, nem éppen olcsóak, de megéri! :) De ha nem tudsz, vagy nem szeretnél kiadni értük ennyi pénzt, akkor wattpadon el tudod olvasni, bár van egy-két különbség.

      Törlés