2015. március 28., szombat

Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez?

Olvastam már másik könyvét is Jennifernek (értékelés itt), és ugyan azt az élményt kaptam, és
egyszerűen ezt a regényt is imádtam! Ennél a könyvnél nem szabad túl sok történetet, izgalmat várni, mégis eltölt némi izgalommal, csak nem a megszokott "fantasy-regényes" módon. Szurkolsz a főszereplőknek, és a végén... fogalmad sincs mi történt.

A történet során megismerkedhetünk Lucy-val és Owennel, akik egy házban laknak, és egy nagy áramszünet során együtt ragadnak bent a liftben. Miután kiszabadulnak, egész éjjel együtt járják be Manhattan utcáit. Azonban hamarosan Lucy külföldre költözik, és Owent is másfele sodorja az élet. Vajon találkoznak még?


Újfent egy egyszerű, egy részes, könnyed, romantikus sztorira vártam, megkaptam, és nem csalódtam. Végig éreztem, hogy megtölt melegséggel, örömmel, némi szomorúsággal is, csak hogy egyensúlyban legyen a mérleg. 

Magam is imádok utazni, így egyértelműen tetszett a sok utazás, illetve azt is imádtam, hogy Owen és Lucy végig kapcsolatban maradtak, de mertek más kapcsolatokat kialakítani, tovább élni az életüket, mert tudták, hogy nagyon kevés esély van arra, hogy egyszer együtt legyenek, és igazából sosem tudjuk meg, mi is lesz velük. Találkoznak, fent vannak a tetőn, de konkrét választ nem kapunk. Kicsit kiakadtam, mert tudtam, hogy nincs folytatása, de ez így van jól. Azt képzelek el a végére, amit csak szeretnék! :)
"Nem az eltávolodás volt a lényeg. Hanem a hazatérés."
Mindkét főszereplőt kedveltem, annak ellenére, hogy koránt sem voltak tökéletesek. De hát ki az?
Külön köszönet azért, hogy bár romantikus volt, nem csöpögött, egyik szereplő sem nyavajgott, és ez már magában megéri, hogy elolvassuk.

Mondhatnánk, hogy sokszor már a lehetetlen történik meg, azonban ezek alatt rávilágít az írónő a sorsszerűségre, a véletlenek fontosságára.

Szerintem létezhet térkép a szerelemhez. Mert ha igazán szeretsz valakit, egyszer vissza fogsz találni hozzá, teljesen mindegy, milyen távol is vagytok egymástól.

Szerző: Jennifer E. Smith
Cím: Létezik térkép a szerelemhez? (The Geography of You and Me)
Oldalak száma: 344
Megjelenés: 2014 (2014)
Kiadó: Maxim
Borító: Imádom! :)
Kedvenc karakter: Owen
Legkevésbé kedvelt karakter: ilyen nincs :)
Ami tetszett: a történet, az utazások
Ami nem tetszett: nem mindig tudtam, hol járunk időben :(
Kedvenc idézet: "De igazából nincs olyan, hogy teljesen tiszta lap. Minden új valami régi nyomában következik, és minden kezdetnek egy vég az ára."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése