2015. szeptember 23., szerda

A könyvespolcom

Magamtól sosem jutott volna eszembe írni a könyvespolcomról, azonban Molyon @Judy22-nek támadt egy ötlete, hogy bemutatnánk büszkeségeinket Mutasd a könyvespolcod cím alatt. Kihasználtam az alkalmat, kaptam néhány kérdést, ezek válaszolom most meg, illetve kiegészítem a szöveget képekkel is. :)

A polcom jelenleg 181 könyvet számlál, szinte teljesen biztos vagyok benne, ugyanis megszámoltam. :D Számomra ez rengeteg könyv, tudom, hogy másoknak több van, de a magam 18 évével elég sok. Ezek közül 64-et nem olvastam, és ez egy kicsit sokkolt. Nem gondoltam volna, hogy ennyi van, azt hiszem bele kell húznom. Persze családilag ennél sokkal több könyvünk van, de a szobámban lévők csak az enyémek. (Bár anya néhányat olvasott közülük.)


Pakolásnál igyekszem tartani egyfajta rendszert, de ez nem egyszerű. Kiadók szerint próbálom csoportosítani őket, ezen belül a sorozatok mindig egymás mellett foglalnak helyet. Ami nagyon zavar, hogy a kiadók képtelenek egységes méretet használni, még a saját könyveik esetében sem mindig, így nem lehet olyan szépen elpakolni őket. Ezért kedvelem nagyon a Könyvmolyképző regényeit, azok szuperül mutatnak egymás mellett.


A polc nem olyan régi, épp ideje volt egy nagyobbnak, most néhol akad még rajta hely, de ennek hamar vége lesz, most is hiányzik a képről hét könyv, amit utána szereztem be. Két sorban vannak a könyvek, ha tehetném, tuti csak egy sorban rendezném el őket, hogy mindegyik megfelelő figyelmet kaphasson. Ha egyszer lesz egy saját családi házam, tuti faltól falig könyvespolcot szerzek be. Imádom, olyan jól lehet őket rendezni, illetve akár más apróságokkal is kiegészíteni.

A lebüszkébb az első kiadásos A két Lottira vagyok, ezt még a dédnagymamámtól kaptam, ráadásul az első regények között volt, amit olvastam. Mellette több példányban is megtalálható, azonban ez az egy az, amit igazán értékelek. Ezen kívül még az Üvöltő szelek van meg két példányban, aminek története, hogy megkaptam anyától, másnap évzárón ezt kaptam a bizonyítvány mellé jutalomkönyvként.


Azt hiszem egyik könyvet sem volt igazán nehéz beszerezni, nagyon sokszor csak hirtelen döntéstől vezérelve vásárolok, mikor lehetőségem van rá. Többségében Young Adult és romantikus műfaj áll a polcomon, e mellett fantasy gyakoribb, de akad New Adult és más egyéb könyvek is, mint a Magyar Alaptörvény. :D Igazság szerint valamilyen szinten arra is büszke vagyok, mégis csak az érettségi bizonyítvány mellé járt. :)

Bár a könyvespolcon lévő hely véges, mégis csak egyre több és több regényt akarok beszerezni, jelenleg nagyon várós Anna Tobb Before-ja, illetve Collen Hoover minden egyes hiányzó könyve. Imádom az írónő stílusát, a regényei nagy részén már túl vagyok, és mindegyik egytől egyig zseniális. Mellettük persze a kívánságlistám végtelen, mindig bővűl, így néha túl adok egy-egy kevésbé kedvelt regényen, bár azok közül se sokon. A Vámpírnaplók hét kötetéből négyet már sikerült elcserélnem/eladnom, de valahogy a többi nem kell senkinek. :/

Hát ez lett volna a könyvespolcom és a könyvvásárlási szokásaim, remélem tetszett az összefoglaló, ami meglepően hosszúra sikeredett. :)
A polcról hét könyv hiányzik, azokat a kép készítése után kaptam, és még mindig nincs helyük.:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése